wtorek, 8 lutego 2011

Hello television.

Witajcie. Od ostatniej notki minęły 4 dni. Miałam napisać wcześniej ale nie miałam weny, i czasu. Jeszcze trzy dni dzielą mnie od dwutygodniowych ferii. Trzeba będzie to jakoś wytrwać i modlić się aby nauczyciele dali nam jako taki spokój. Ech... mogę sobie jedynie o tym pomarzyć.
   Jeżeli chodzi o ferie to mam już na nie plany. I mam nadzieję że uda mi się je zrealizować. Mam zamiar wreszcie zabrać się za pisanie książki. Przymierzam się do tego od prawie dwóch lat ale zawsze coś stawało mi na przeszkodzie. Albo nie miałam weny na pisanie i wychodził mi jakiś gniot, albo nie miałam czasu. Albo pomysł na który wcześniej wpadłam zaczął wydawać mi się tani, oklepany, i nie dobry. Mam nadzieję że tym razem będzie inaczej. Ale zobaczymy. Jak uda mi się coś stworzyć to obiecuję że wstawię tutaj, chociażby urywek ;)
   Jak wspomniałam w poprzedniej notce 2 lutego byłam na wycieczce w TVP w ramach nagrody za redagowanie gazetką szkolną. Muszę przyznać że bardzo mi się podobało. A zwłaszca że sama posiadam zapędy dziennikarskie więc dla mnie takie wyjście było czymś naprawdę interesującym. Po grudniowej wycieczce do radia, lutowej wycieczce do telewizji oczekuję że pójdziemy do jakieś redakcji. Wtedy to bym odleciała. Poniżej zamieszczam zdjęcia robione moim telefonem komórkowym (niestety aparat został w domu gdyż nie podjeżewałam że będę robić jakieś zdjęcia). Zdjęć jest nie wiele ponieważ prowadzący wycieczkę miał niesamowite parcie na szkło i ciągle właził mi w kadr.

Studio sportowe. 
Playbacki do "Jaka to melodia"
Nowe studio "Kawa czy Herbata"

 Studio "Pytania na śniadanie"

I na koniec zdjęcie moich nowych butów które zakupiłam wczoraj. 

2 komentarze:

  1. a no tak zapomniałam o gladiatorkach ;d
    też kocham buty <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Aww, buuuuuty < 333333333
    No super zdjęcia! Pozdro ;*
    A i napisałam długą notkę xD

    OdpowiedzUsuń